Saturday 1 October 2011

Purple Pansy ~ Pancreas Violet

Hier etait la journee du cancer de pancreas et pour sensibiliser le monde au boulot on a decide porter du violet! Et comme j'aime bien cette couleur et que Londres nous a fait le plaisir d'un samedi ensoleille j'ai decide remettre les tons aujourd'hui et voici ce que ca a donne...J'ai egalement achete un trepieds pour mes elans de photographe mais je dois dire que je n'ai pas encore la main donc les photos sont un peu floues j'espere me perfectioner avec le temps!


 Yesterday was pancreatic cancer day and at work to raise awareness we decided to all wear purple! And since i quite like this color i did a double take today especially because London served us a glorious sunny saturday and here is what i looked like...I've also bought a tripod to help me in my new found photography skills but i still don't have a good grip of it so the pictures are a bit blurry but i'm hoping to improve with time and further practise!


 top/haut: Tibi, shorts/culottes: United Colors of Benetton, shoes/escarpins: Fendi, bag/sac: Marc Jacobs

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to comment, your participation is a great motivation source.
Merci de prendre le temps de commenter, votre participation est une grande source de motivation.