Sunday 30 October 2011

Simplicity~Simplicite

Coucou!
Hier j'etais au bapteme de la fille d'une amie et j'ai beaucoup aime l'homelie! Un petit recapitulatif de la vie de Jesus sur terre... Le decor de la chapelle etait magnifique!
Pour l'occasion j'ai opte pour la simplicite de cette robe croisee et j'ai coordoner mon rouge a levre au strasses de mon sac....
 .
 
Hia!
Yesterday i attended the baptism of my friend's daughter and i really liked the service! It was a little summary of Jesus life on earth...The chapel's decor was magnificent!
For the occasion i opted for this simple wrap dress and i matched my red lippy with bag's handles...













dress/robe: Warehouse; belt/ceinture: Zara; shoes/chaussures: LK Bennett; sac/bag: Gucci; red lippy/rouge a levre: Chanel

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to comment, your participation is a great motivation source.
Merci de prendre le temps de commenter, votre participation est une grande source de motivation.