Wednesday 1 August 2012

Olympic Fever ~ Fievre Olympique

Can someone please say H.O.L.I.D.A.Y?!?
OMG this was the first day of my 2-week summer break and i couldn't be happier! You may think that i would finally put my feet up and enjoy a lye in but today i was on a mission you know 24 style with the clock ticking faster than usual...
First up Mr B's parcel was delivered at 9.30 am then i dashed out the house to go get my hair done by the lovely Anna then i rushed back to meet my friend Magali who helped me shopping for a wedding outfit (more on that later) at none other than Westfield Stratford - the hub of the London 2012 Olympics with The Village nearby talk of crowd....




 Quelqu'un peut-il dire V.A.C.A.N.C.E.S?!?
OMG Aujourd'hui etait le 1er jour de mes vac d'ete de 2 semaines et je suis toute contente! On pouvait penser que j'allais enfin pouvoir me la couler douce et faire la grace matinee mais aujourd'hui j'etais en mission du genre 24h chrono avec les aiguilles de la montre defilant plus vite que d'hab...
Pour commencer la parcelle de Mr B a ete livree a 9.30 en suite j'ai file pour aller faire mes cheuveux chez l'adorable Anna puis je suis revenue en vitesse rencontrer mon amie Magali qui m'a aide a faire les courses pour une tenue d'un mariage (vous en saurez plus bientot) a l'incontournable Westfield Stratford - le pillier des Jeux Olympiques de Londres 2012 avec Le Village tout pres tu parles d'une foule...




 dress/robe: Monsoon
bag/sac: DKNY
sandals/sandales: Dune

Follow Clean-Cut-Goût-Chic

No comments:

Post a Comment

Thanks for taking the time to comment, your participation is a great motivation source.
Merci de prendre le temps de commenter, votre participation est une grande source de motivation.